Blue Sky Outdoor Living logo

Our partner brands

FREE SHIPPING TO THE CONTIGUOUS UNITED STATES. LIMITED PRODUCTS AVAILABLE TO SHIP TO CANADA (EXTRA CHARGES APPLY).*

Set of Two Keys (1201-1210) – 304097

Regular price $6.00 USD

We process all orders in USD $. Conversions to other currencies provided for your reference only.

Free shipping to the contiguous United States. Shipping rates to Canada calculated at checkout.

Excludes Alaska, Hawaii, US Protectorates, Northwest Territories, Nunavut, Yukon, and Newfoundland and Labrador. For these or other locations, please contact us for a freight quote at service@montezumastorage.com or 1-800-459-4409 (Monday–Friday, 8:00 am–4:30 pm, CST).

Customer Reviews
4.2 Based on 6 Reviews
5 ★
67% 
4
4 ★
17% 
1
3 ★
0% 
0
2 ★
0% 
0
1 ★
16% 
1
Write a Review

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
WN
01/13/2022
William N.
United States United States

Never got the keys

1/10 do not recommend

01/14/2022

Montezuma

Hello William, we are sorry to hear you did not receive your item. Our records show that your order was delivered on Tuesday, November 9th. Your satisfaction is our priority and we would like to make sure you receive the items you need. Our team will be reaching out to you today, please keep an eye out for an email from us. Again, we apologize for any inconvenience.

SA
09/30/2021
Seth A.
United States United States

The keys worked Great !

The keys worked Great !

RB
04/12/2021
Ricky B.
United States United States

Keys

It took over 3 weeks to get them had to call after 3 weeks to even to get them shipped

TT
03/09/2021
Timothy T.
United States United States

Order

My order was quick and worked good

J
07/17/2020
Jrkresyman

Love them

Well at first I thought the key wasn�t going to work on my box but it did an for 6 bucks for two keys I couldn�t complain about it I got them pretty fast to thanks montezuma

\

Reviews

Reviews
Customer Reviews
4.2 Based on 6 Reviews
5 ★
67% 
4
4 ★
17% 
1
3 ★
0% 
0
2 ★
0% 
0
1 ★
16% 
1
Write a Review

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
WN
01/13/2022
William N.
United States United States

Never got the keys

1/10 do not recommend

01/14/2022

Montezuma

Hello William, we are sorry to hear you did not receive your item. Our records show that your order was delivered on Tuesday, November 9th. Your satisfaction is our priority and we would like to make sure you receive the items you need. Our team will be reaching out to you today, please keep an eye out for an email from us. Again, we apologize for any inconvenience.

SA
09/30/2021
Seth A.
United States United States

The keys worked Great !

The keys worked Great !

RB
04/12/2021
Ricky B.
United States United States

Keys

It took over 3 weeks to get them had to call after 3 weeks to even to get them shipped

TT
03/09/2021
Timothy T.
United States United States

Order

My order was quick and worked good

J
07/17/2020
Jrkresyman

Love them

Well at first I thought the key wasn�t going to work on my box but it did an for 6 bucks for two keys I couldn�t complain about it I got them pretty fast to thanks montezuma


Close (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Search

Shopping Cart

Your cart is currently empty.
Shop now